Czy sukces firmy może zależeć od… jej wyposażenia? Zaraz to sprawdzimy!

Wielu przedsiębiorców mówi, że założenie działalności to dopiero początek trudnej i wymagającej drogi. Trzeba stawiać ostrożnie każdy krok: urządzić, rozwijać, reklamować, przyjmować klientów… Każdy z takich kroków musi być konkretny i przemyślany.

 


 

Wyobraźcie sobie, że każdy szczegół ma znaczenie! Nie tylko chodzi tu tylko o marketing, czy zaspokajanie potrzeb klientów, ale takie z pozoru małe rzeczy jak… wygodne i doskonale urządzone biuro!

Chcę cię zabrać teraz w małą podróż, która dużo wyjaśni.

Wyobraź sobie, że jesteś klientem...

Od dłuższego czasu szukasz firmy, która wreszcie rozwiąże Twój problem. Przekraczasz próg, rozglądasz się i nie wiesz czy dobrze trafiłeś. Każde biurko wygląda inaczej, niektóre są stare, drewniane; inne nowoczesne, ale zużyte. Nikt nie wychodzi Ci naprzeciw, wokół tylko niezadowolone miny ludzi, którzy chowają się za monitorami komputerów. Ze sprzętu zwisają węże zakurzonych kabli, które ciągną się pod nogami.

Ktoś zaprasza Cię do biura szefa. Wchodzisz i widzisz, że siedzi na starym, obdartym może niegdyś skórzanym fotelu. Siadasz na krześle, z wyrwanymi kawałkami gąbki i zaczynasz mówić. W końcu nie ocenia się książki po okładce- myślisz. Przedsiębiorca szuka dla Ciebie tego, co ma Ci zobrazować rozwiązanie problemu, pośród sterty papierów niedbale porozrzucanych na półkach. Przeprasza cię za chwilę, bo jednak nie udało mu się nic znaleźć. Zapewnia Cię słownie, a Ty.. co mówisz?

Zgadzasz się i masz zaufanie do tej firmy, czy wiesz, że musisz jeszcze poszukać kogoś odpowiedniego? Prawdopodobnie odchodzisz ze słowami, “muszę się jeszcze zastanowić..”, Prawda?

A teraz odwróćmy sytuację.

Przechodzisz przez drzwi firmy i od razu wiesz, że znalazłeś się w odpowiednim miejscu, widzisz czym to przedsiębiorstwo się zajmuje. Rozglądasz się i sądzisz, że firma najwidoczniej prężnie prosperuje, bo widzisz, że dbają o każdy szczegół wyposażenia i wystroju. Po drodze do biura szefa, z którym chcesz rozmawiać mijasz uśmiechniętych pracowników, schludnie ubranych przy uporządkowanych i nowoczesnych biurkach. Czujesz się dobrze w tym miejscu. Harmonia.

Prezes wita Cię mocnym uściskiem dłoni- jest pewny siebie. Zachęca Cię, żebyś usiadł na najwygodniejszym krześle z jakim do tej pory miałeś do siedzenia. Sam rozsiada się w dużym fotelu. Biuro, jest doskonale urządzone- odzwierciedla naturę i charakter firmy. Od razu wiesz, że znajdujesz się w dobrych rękach.

Jak się czujesz? Co myślisz o takiej firmie?

Mam teraz do Ciebie ważne pytanie: Jakie biuro wywarłoby na Tobie lepsze wrażenie? Komu byś zaufał?

Moje badania i lata doświadczeń pokazują, że wyposażenie biura jest jak wizytówka firmy. To po nim klienci oceniają Ciebie, Twoją firmę i budują zaufanie, albo odchodzą z zażenowaną miną. Większość przedsiębiorców, którym doradzam obawia się, że dobre wyposażenie jest bardzo drogie. A ja zawsze odpowiadam tak samo: “Mądre wyposażenie biura nie ma nic wspólnego z kosztownym, a każdy jest w stanie obejść się bez wiedzy płatnego dekoratora, wystarczy poszukać informacji nawet w Internecie.” Ja po małej analizie, znalazłam w sieci kilka poradników.

Okazało się, że rozwiązują prawie wszystkie problemy, z którymi trzeba się uporać urządzając biuro. Szczegółowo i rzetelnie. Zresztą, sami oceńcie.

http://podreczniki.iduro.pl/

Dowiedziałam się jak wybrać samodzielnie biurka, nie tylko dla siebie ale i dla wszystkich pracowników. Dobrze omówione są tematy krzeseł, foteli i czym się kierować przy zakupie. Trzeci poradnik ujawni sekrety sprytnego urządzenia wizualnego całego biura, on mi się najbardziej podobał :) żeby każdy klient, który wejdzie do Twojej firmy wychodził zadowolony i z podpisaną umową o współpracę.  

 

blog1